zaterdag 29 juni 2013

Aris Spada, organisator van het Italie Evenement Smaak en Stijl, bevorderd tot Commandeur van de Italiaanse Ster

Aris Spada, de organisator van het Evenement van Italie, kreeg zondagmiddag 2 juni een onderscheiding uit handen van de Italiaanse Ambassadeur Francesco Azzarello. 
Aris Spada werd bevorderd tot Commendatore.



Een woord van dank door Aris Spada:


Het is alweer een aantal weken geleden dat wij onze 10e editie van de Italië Evenement Smaak & Stijl 2013 hebben afgesloten.
Wat een succes en wat hebben we daar weer een hoop leuke herinneringen er aan over gehouden.

Sommige ervan gaan misschien met de tijd verloren, sommige ervan zullen voor altijd in mijn geheugen gegrift blijven.

Maar er is een moment dat ik nooit zal vergeten; dat is het moment dat jullie met mij hebben willen delen op zondag 2 juni.

Nadat een grote eer aan mij toebedeeld werd door de Italiaanse staat en tot Commandeur van de Italiaanse Ster (Commendatore all' Ordine della Stella Italiana) werd geslagen, wachtte mij buiten een nog grotere verrassing : een haag gevormd door velen van jullie.



Ik werd onverwachts in het zonnetje gezet voor het vieren van deze behaalde mijlpaal.

En wat te denken van alle muzikanten die daar mee gingen zingen en muziekspelen!

Deze trouwe vrienden zoals Angelo, Massimo, Davide, Tamorra Band, Spaccailsilenzio Band die al jaren niet alleen bij het evenement komen spelen, maar het evenement beleven als een stukje van henzelf.



Wat een verrassing, wat een feest en wat een onvergetelijk moment waar wij samen op geproost hebben!

En dit was niet genoeg. 

Ik werd ook door jullie, familie, vrienden, deelnemers aan het evenement en muzikanten geweldig verrast met een zeer uniek cadeau:
een rijkelijk gevuld fotoboek met originele of grappige recepten, vele anekdotes en sfeervolle fotomomenten.



Dit boek is voor mij een zeer waardevol geschenk omdat ieder van jullie een persoonlijk bijdrage hieraan heeft geleverd.

Een herinnering voor altijd die ik altijd graag bij me zal houden om in sommige momenten te bladeren en vrolijk van worden.
Een cadeau dat uniek is juist omdat iedereen van jullie er een stukje van jullie zelf en ook van onze gedeelde ervaringen aan toegevoegd heeft.

Er bestaat, voor mij, geen beter of leuker boek bij welke boekhandel dan ook dan deze.
Het samenstellen hiervan is ook in alle stilte ontstaan en er gingen enkele maanden werk er aan vooraf.

Lastig werk, dat weet ik zonder te vragen: probeer iets te organiseren zonder dat ik zelf hier niet achter zou komen! Ha,ha.

Mijn dank hiervoor naast  iedereen die hieraan  heeft bijgedragen, ook aan de makers hiervan:  mijn lieve Lenie en aan mijn evenement-maatje van het eerste uur Marleen. 

Topwerk!

Wat leuk om te zien dat ook vele van jullie exposanten een steentje hier aan bijgedragen heeft, echt hartverwarmend.

We hebben 10 jaar evenement afgesloten en editie 11 staat op 23-24-25 mei 2014 alweer al ingepland.

Als de komende 10 jaar even leuk, spannend wordt en wij deze samen kunnen delen, dan staat mij - en ons - een geweldig decennium in het vooruitzicht en ik voel me een zeer gelukkig mens.

Met veel dank/grazie di tutto cuore

Aris   











Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.