dinsdag 5 augustus 2014

Maak nu contact met meer dan 100.000 gepassioneerde Italiefans.

Op dit moment verblijven honderdduizenden Nederlanders in Italië. Met een hart vol inspiratie en een koffer vol verhalen zetten ze na thuiskomst La Dolce Vita in de Lage Landen voort. 
Laat deze kans om uw doelgroep te benaderen niet verloren gaan! 
Maak daarom contact met geïnspireerde Italiëfans
12 september verschijnt een nieuwe ‘edizione’ van Il Giornale. 
Het enige gratis medium met de hoogste oplage van Nederland gemaakt met Italianen voor Italiëliefhebbers! 

inschrijven
Met onze (off-/online)krant bereikt u in september en oktober meer dan 100.000 gepassioneerde Italiëfans. Mensen geïnteresseerd in Italiaanse (culinaire) stedentrips dit najaar of wintersport. 
‘Foodies’ met een passie voor wijn en delicatessen. Mensen die houden van kunst & cultuur en die graag (beter)Italiaans willen leren.

Il Giornale blikt ook terug op het grote Italië Evenement dat dit jaar wederom een record aantal bezoekers trok. De interesse voor Italië groeit alsmaar door, lift nu mee, extra interessant voor exposanten! 

In de komende editie o.a.: 

  • Nee, niet naar de Costa, overwinteren in Italië!  Waar kan je aangenaam vertoeven tijdens de Hollandse winter? 
  • De nieuwe koffietrend: kleine, goedkope espressomachines, maar hoe groot is de caffè?! Il Giornale doet de test
  • Bier of Wijn: Verruilt de Italiaan zijn wijn voor Italiaans bier? 
  • Pizza uit de Houtoven: Portret van de beste pizzabakker van Nederland 
  • Vulkanen in Italië; bron van kwaad, schoonheid en heil


Meer records: Nieuwsbrieven, website en twitter,
>70.000 krantenlezers, 21.000 unieke bezoekers p/m online (nieuw record), 10.200 e-mail nieuwsbrieven (nieuw record), 3.500 Twittervolgers.  Steeds meer liefhebbers van ‘la dolce vita’ weten Il Giornale te vinden. Levensgenieters die het beste uit iedere dag halen en die zich dat ook kunnen veroorloven.


  • Il Giornale della Fiera, autunno 2014
  • Verschijnt: 12 september
  • Advertentiedeadline: 1 september
  • Oplage: 70.000 exemplaren. (bekijk alle meer dan 600 locaties)
  • Lees de krant online
  • Bekijk de advertentietarieven on- en offline
  • Speciale aanbieding voor meervoudig adverteren en/of in combinatie met internet/nieuwsbrief 
  • Contact:  info@ilgiornale.nl
  • Volgende editie: 5 december 2014 


Cordiali Saluti!
Edgar van Bueren 030 276 68 17
Aris Spada 030-691 13 88/06 51 54 22 27

aangeboden door:
Italian Entertainment And More
Koop nu! De Go Italy Card - Kortingskaart



Milaanreizen

Fundadore Travels - Het andere Italië


Uniek! Toscaanse auto rally in oktober. Il Rally Classico della Toscane 2014.

Ontdek Toscane... in een klassieke auto! 

Geniet met collega's of relaties gedurende 4 dagen in oktober van het beste dat Toscane biedt. Schitterende rally-trajecten, telkens in een andere klassieke auto, een milde vorm van competitie en volop ruimte om nader met de Toscaanse cultuur en keuken kennis te maken. Er is nog plek voor 2 groepen met max. 30 personen. Zorg dat u er snel bij bent!

Il Rally Classico della Toscane 2014 onder de professionele begeleiding van Chrome.

De Chrome Klassiekers 9 t/m 12 oktober 2014 en 12 t/m 15 oktober 2014:

Ziet u zichzelf in een Alfa Romeo Giulia spider uit 1962 door eeuwenoude Etruskische dorpjes rijden? De bochtige weggetjes bedwingen in een Engelse Triumph of MG? De plaatselijke bevolking jaloers maken door bij het koffiebarretje te stoppen met een knaloranje Porsche uit 1966? Wij maken uw mooiste dromen waar! Op twee trucks vervoert Chrome 16 van de mooiste klassiekers uit de Chromestal voor u naar Toscane. Begeleid door een team technische mannen dragen wij er zorg voor dat onze sportwagens uit de jaren zestig de basis vormen van een unieke belevenis.


Individuele inschrijving 16 t/m 19 oktober:

Naast de zakelijke reeks rally’s organiseert Chrome ieder jaar een rally-event voor individuele inschrijving. Per team van twee personen kunt u zich inschrijven om u te meten met de overige deelnemers. Ook bij deze rally geldt de combinatie van een milde competitie met al het moois dat het Toscaanse landschap en de lokale keuken u bieden. Ieder traject rijdt u in een andere Chrome klassieker door de landschappen van de Chianti Vallei en de ‘Val di Pesa’, door eeuwenoude Etruskische dorpjes en langs plekjes waar slechts weinig toeristen u zijn voorgegaan.


De stal:

Als basis voor uw beleving staan diverse automobielen voor u klaar, voornamelijk open sportwagens uit de jaren ’60. U hebt de keuze uit diverse Alfa’s, FIAT, MG, Triumph, Porsche, Peugeot, Morgan, Austin Healey.


Hotel:

Als basis voor deze Toscaanse activiteiten opereren wij vanuit het vier-sterren hotel Villa San Paolo met een prachtige spa, gelegen onder de rook van het oude – van oorsprong Etruskische – dorp San Gimignano. 

Interesse voor deelname? 
Mail naar Italian Entertainment voor verdere mogelijkheden en beschikbaarheid.

Italian Entertainment And More
Vakantiehuizen Toscane




Fashion Italia 468x60

468 x 60 banner



dinsdag 29 juli 2014

Boek een Last Minute naar het Gardameer in Italie!

Een vakantiehuis voor elke gelegenheid

Laagste Prijs Garantie! Niet goed geld terug! De zomer is begonnen, het jaargetijde van zon en heerlijke temperaturen en natuurlijk de zomervakantie om er even heerlijk tussenuit te gaan. 


De vakantiehuizen aan het strand van Bungalow.Net zijn een echte aanrader zonliefhebbers, terwijl actievelingen de bergen en de natuur kunnen verkennen. Wij bieden u persoonlijk geïnspecteerde vakantiewoningen op de fijnste plekken van Europa en Curaçao. U vindt hier de beste last minute aanbiedingen. Heeft u vragen of wilt u liever telefonisch reserveren? Ons meertalige team staat voor u klaar. Zoek in ons uitgebreide aanbod naar uw droombestemming en geniet!


Boek een Last Minute naar het Gardameer in Italie!


bungalows, holiday-homes



Koop nu! De Go Italy Card - Kortingskaart

Hollandse Limoncello di Fiorito krijgt opnieuw internationale prijs!

LIMONCELLO DI FIORITO SLEEPT ZILVEREN MEDAILLE IN DE WACHT

Vorige week werd de Nederlandse Limoncello di Fiorito bekroond met een zilveren medaille van de International Wine and Spirit Competition, de hoogste in de categorie 'limoncello'. In november worden de prestigieuze IWSC-awards uitgereikt in Londen.




TWEEDE KEER

Merkeigenaar Franco Fiorito: "Dit is de tweede keer dat we deze medaille winnen. Drie jaar geleden zorgde deze prijs voor onze doorbraak. Toen we hem ontvingen waren we net gestart. Inmiddels is Fiorito een van de meest verkochte limoncello's in Nederland en is ons merk in verschillende landen verkrijgbaar. Er zijn veel nieuwe merken bijgekomen, dus we zijn erg blij en trots dat onze limoncello nog steeds als beste uit de bus komt."


POPULAIR

Door de kwaliteitsverbetering van limoncello is de citroenlikeur de afgelopen jaren erg populair gewordenDe vanuit de vriezer geserveerde drank wordt van oudsher gebruikt na het eten, om de spijsvertering te bevorderen. Tegenwoordig wordt limoncello behalve als digestief gedronken in de mix, bijvoorbeeld met tonic of bubbels en is het een geliefd zomerdrankje geworden.


SUPERIORE

Limoncello di Fiorito is een in Schiedam gemaakte limoncello, op basis van handgeschilde citroenen uit Siracusa. Fiorito is onder meer verkrijgbaar bij slijterijen en drankspeciaalzaken en bij de betere restaurants en bars. Sinds vorig jaar mag Fiorito als enige Nederlandse limoncello het keurmerk Limoncello Superiore voeren. Om voor dit keurmerk in aanmerking te komen, moet de limoncello gemaakt zijn met meer dan 300 gram biologische citroenen per liter die handmatig worden geschild. Daarnaast moet het suikergehalte lager liggen dan 250 gram per liter en mag het alcoholpercentage tussen de 30 en 32 procent zijn.



De International Wine & Spirit Competition (IWSC) houdt zich al 45 jaar bezig met kwaliteitsbevordering en promotie van de beste wijnen, sterke dranken en likeuren. 
Vanuit de hele wereld worden dranken ingestuurd die blind worden geproefd door een vakjury van wereld's meest vooraanstaande drankkenners. 
De uitgereikte medailles worden op het etiket afgebeeld en gelden als kwaliteitskeurmerk.




GUSTO DI LELLA


zondag 27 juli 2014

Especially for all GO Italy Card users we have a fun Lake Garda summer action!

WIN ITALIAN COFFEE SUMMER BEACH BAG OF € 29,95

 
Especially for all GO Italy Card users we have a fun Lake Garda summer action! Make a creative, funny or original picture with the GO Italy Card at Lake Garda during your holiday trip this summer. PLACE the picture on our Facebook page, LIKE US and WIN this cool handmade summer beach bag ‘RAVENNA SPIAGGIA’ . The competition will last until 15th August 2014 and the winner gets this very original beach bag sent to their home address.


Italian Coffee Handbags (Italian Coffee Handbags) are traditionally handmade bags (Borse Cucite Artigianalmente) produced from empty (used) bags of coffee beans or ground coffee, and manufactured by the Sheltered Workshop. In addition to a sustainable and environmentally friendly product, it is also a socially responsible product!

Koop nu! De Go Italy Card - Kortingskaart