woensdag 21 september 2011

Italian Cooking Courses by Antonella Barbella


Over Antonella Barbella

Ik ben geboren in Lanciano, een klein stadje in het centrum van Italië aan de Adriatische kust, omgeven door mooie stranden, kleine meertjes en rivieren die ontstaan uit het schitterende gebergte “La Maiella” of van de "Gran Sasso”, omringd door groene bossen met olijfbomen, wijngaarden, ongerepte natuur en vriendelijke mensen.

De passie voor het koken loopt door mijn aderen...
Opgeroeid in een traditioneel Italiaans gezin is het koken mij met de paplepel ingegoten, en is het koken een deel van mijn leven geworden.
De liefde voor het koken is iets wat ik meegekregen heb van mijn grootmoeder en van mijn moeder, die mij altijd meenam in de keuken, ik was toen een paar jaar oud.



Nog meer Italie 

Italian Cooking Course PIZZA & PASTA in October and November at SMEG!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.