woensdag 25 januari 2012

Smaak en Stijl Italie Evenement 2012 - 11, 12 en 13 mei - in de Tuinen van Kasteel De Haar te Haarzuilens

De feestdagen zijn voorbij. Tijd voor nieuwe feestdagen: 11, 12 en 13 mei.

 

Smaak & Stijl Italie Evenement in de Kasteeltuinen van Kasteel De Haar


Maestro Events wenst u in alle opzichten een prachtig 2012. Uiteraard zijn gezondheid en voorspoed van het grootste belang, maar ik wens u ook veel plezier, grote plannen en nieuwe uitdagingen toe in dit nieuwe jaar. Die zaken staan bij ons namelijk hoog op de agenda. Daarbij is het Italië Evenement al vele jaren één van onze belangrijkste activiteiten en grootste trots. Dat we er weer plezier zullen beleven aan veel lekkers, moois en nieuws is na acht succesvolle edities een zekerheid, maar daarbij kunnen we natuurlijk niet zonder elkaar. Wij hopen dan ook dat ons voornemen uw voornemen mag worden in 2012: één groot Italiaans feest in mei.

Op dit moment zijn de medewerkers van Maestro Events druk doende met de inschrijvingen voor en het programma van het evenement. Dat ziet er veelbelovend uit. Zo kunnen we u veel nieuwe smaken en stijlen garanderen en nog een paar verrassingen. In de komende maanden houden wij u op de website en in de nieuwsbrieven uiteraard op de hoogte van de voorbereidingen. En mocht u zelf een Italiaanse 'smaakversterker' in huis hebben, dan verwijs ik u graag naar ons inschrijvingsformulier, want samen maken we één groot feest op De Haar!

Aris Spada, directeur Maestro Events



Nog meer ITALIE op Italian Links And More

Italiaanse Passie & Sfeer tijdens UW evenement, bijeenkomst, feest of festival!



25 manieren om je online invloed te vergroten - Business Bootcamp


Als jij je business wilt laten groeien, dan zijn het internet en de social media DE middelen om in te zetten.
En dus wordt het hoog tijd om je online invloed te vergroten.

  1. Stop met praten over je producten en diensten.
    Mensen vinden producten en diensten niet belangrijk, ze vinden zichzelf veel belangrijker. Zet je klanten en hun problemen dan ook in de spotlights.
  2. Deel kennis waar anderen behoefte aan hebben.
    Als mensen vragen stellen en je weet het antwoord, deel het. Je wordt dan al snel als De Expert gezien.
  3. Wij delen veel informatie die de meeste bedrijven voor zichzelf houden.
    Door het goede en het slechte te delen, ontwikkel je geloofwaardigheid en vertrouwen.
  4. Wees consistent! Daarmee laat je zien dat je gecommitteerd bent.
    Je wekt vertrouwen op wanneer je boodschap en communicatie consistent zijn.
  5. Handel altijd met integriteit en oprechtheid.
    Dat is eenvoudiger dan je op een bepaalde manier voor te doen of op ‘de juiste manier’ te handelen.
  6. Heb een heldere visie.
    Niemand is bereid je te volgen als het niet duidelijk is waar je naar toe gaat.
  7. Maak online contact met mensen, en ontmoet deze mensen vervolgens in het echt, offline.
  8. Ontwikkel content dat ergens voor staat, dat het verschil maakt.
  9. Mensen worden aangetrokken door je verhaal, of niet.
    Zorg dus dat je verhaal de moeite waard is.
  10. Zorg dat je content in lijn is met wie jij bent.
    Wees niet bang om een mening te hebben.
  11. Focus is belangrijk.
    Het is moeilijk om en expert te worden in allerlei gebieden, dus zorg ervoor dat jij bekend wordt in jouw vakgebied.
  12. Maak (video)content over jouw expertise, en distribueer het over het internet.
  13. Maak een pagina over jouw business aan op Facebook.
    Maak een welkomstpagina met een cadeau voor het ‘liken’ van jouw pagina en plaats altijd goede content.
  14. Maak mensen om je heen succesvoller dan je zelf bent.
  15. Praat over de dingen waar je verstand van hebt.
    De reden waarom het Business Bootcamp blog werkt, is omdat ik weet waar ik over praat.
  16. Wees niet bang om in de kijker te staan bij andere mensen.
    Zorg dat je iets goeds te vertellen hebt
    .
  17. Herhaal je tweets.
    Je hoeft niet altijd origineel te zijn, maar zorg er wel voor dat je elke keer iets van waarde biedt.
  18. Vind een specifieke niche en beheers deze niche.
  19. Word actief in de communities van anderen.
    Kom uit je eigen hoofd en begeef je in de ruimte van anderen.
  20. Veel mensen zijn bang om te praten.
    Als je voor hen spreekt zullen ze naar je luisteren.
  21. Vind uit welke sociale netwerken je klanten gebruiken en zorg dat je er voor ze bent wanneer ze je nodig hebben.
  22. Self-expressie is het nieuwe entertainment
    Zet mensen aan het praten
    . Ik had een zeer succesvolle respons op de simpele vraag “waar ben je dankbaar voor?
  23. Geef zoveel mogelijk.
    We staren ons vaak blind op wat we willen krijgen. Terwijl het zo is dat hoe meer je geeft, hoe meer je ontvangt.
  24. Interview, citeer en associeer je met experts.
  25. Zorg dat je feedback krijgt.
    Hoe zien zij jou? Zorg dat anderen kijken naar wat je doet en hebt. Wat vinden zij dat je kunt verbeteren?


De Sociale Media van Italian Entertainment:

Onze Websites:



donderdag 19 januari 2012

Fiat Group presenteert de derde editie van Italia a Zandvoort op 24 juni 2012


Hét evenement voor Italiaanse auto’s en lifestyle
• Fiat Group presenteert nieuwste modellen van alle merken

• Nog meer aandacht voor Italiaanse lifestyle
• Spectaculaire autosportdemonstraties
• Primeur: Concours d’Elegance

Op 24 juni 2012 presenteert de Fiat Group tijdens Italia a Zandvoort, de derde editie in de huidige opzet, weer haar volledige merk- en modelprogramma op het Circuit Park Zandvoort. Daarnaast worden er opnieuw tal van andere activiteiten georganiseerd. Vorig jaar werd het evenement bezocht door zo’n 46.000 liefhebbers van Italiaanse auto’s en lifestyle. De organisatie verwacht ook komende editie weer een grote opkomst.


Binnen de Fiat Group zijn tal van merken actief die allemaal hun opwachting maken tijdens Italia a Zandvoort 2012. Zo is uiteraard Fiat vertegenwoordigd, terwijl het volledige Lancia-gamma, dat ingrijpend is gewijzigd en uitgebreid, veel aandacht zal trekken. Natuurlijk ontbreekt ook Alfa Romeo niet op het circuit en zal menig hart wat sneller gaan kloppen bij het zien van de fraai gelijnde sportievelingen. Net als vorig jaar zullen ook Ferrari en Maserati niet ontbreken tijdens Italia a Zandvoort 2012. Met medewerking van de Nederlandse Ferrari- en Maserati-dealers zullen de nieuwste modellen worden getoond. Maar bij een circuit hoort ook actie op de baan en daar wordt momenteel door de organisatie hard aan gewerkt. Zo maakte vorig jaar de supersnelle Maserati MC12 FIA GT-auto veel indruk bij de bezoekers en wordt er nog gepraat over de demo rides door Gerard de Rooy met zijn Dakar Iveco-truck. Beide worden komend jaar weer verwacht aangevuld met andere, spectaculaire demonstraties door supersnelle (auto)sportwagens.

Namens Fiat Group Automobiles Netherlands licht PR-directeur Hans Vervoorn toe: “Wij leggen ieder jaar de lat hoger om het voorgaande succes te overtreffen. Qua bezoekersaantallen kan het nauwelijks beter en de gehele organisatie werkt er hard aan om de toegang en de logistiek voor de bezoekers verder te verbeteren. Daarnaast zal nog meer aandacht worden geschonken aan lifestyle-evenementen en aantrekkelijke activiteiten. Wij zijn dan ook blij dat de samenwerking met Radio 538 voor live-radio-uitzendingen wordt voortgezet. Volledig nieuw zal het Concours d’Elegance zijn, waarbij wij op zoek gaan naar de mooiste Italiaanse klassiekers.”

Italia a Zandvoort was vorig jaar het grootste spektakel op het Circuit Park Zandvoort met het hoogste aantal bezoekers. Wie verzot is op Italiaanse auto’s en een voorliefde heeft voor Italiaanse lifestyle en design moet 24 juni nu al in de agenda zetten.

Bron: AutoPlus

 

Nog meer ITALIE

Uw dagelijkse portie Italiaans Nieuws

Italiaans Entertainment voor uw evenement!




Il Matrimonio Italiano - Trouwen In Italie - Italiaanse Bruiloft

Il Matrimonio Italiano is een jong bedrijf dat jullie een prachtige dag kan verzorgen. Gevestigd in de romantische heuvels van Cattolica (Adriatische kust), met aan het roer een Nederlandse "Mamma" en vrouw van een echte Italiaan. Een voormalig KLM stewardess die met passie en ervaring een magische dag organiseert!

De gedachtegang achter Il Matrimonio Italiano is om een onvergetelijke dag te organiseren op typisch Italiaanse wijze vol passie en romantiek, die overeenkomstig jullie wensen wordt omgetoverd tot een uniek trouwfeest.

Het gebied waar de trouwerijen gehouden worden ligt in de regio La Romagna, in de glooiende heuvels van Montegridolfo, Mondaino en Saludecio, dichtbij de beroemde en geweldig mooie steden zoals Urbino (25 km), San Marino (29 km) en Pesaro (23 km). De prachtige kust van Cattolica en Rimini ligt op 40 autominuten afstand. Het houden van een huwelijk in deze streek is uitermate geschikt omdat er hier nog mooie, niet ontdekte plekjes zijn in het echte, authentieke en romantische Italië.

Zie je het al voor je, jij en je lief, hand in hand...
       

Léontine zal de gehele dag aanwezig zijn om alles te coordineren en vertaalwerkzaamheden te verrichten. Misschien willen jullie wel trouwen in Nederland en hier het feest houden met al jullie familie en vrienden....

Wij verzorgen uw dag van A tot Z, van beeldig bruidsboeket tot Ferrari, van wijnproeverijen tot welkoms- diners op oude dorpspleintjes voor jullie en de gasten. Het enige wat jullie moeten doen is ons mail sturen met daarin jullie wensen en wij spelen daarop in. Er is voor elk budget een te gekke dag te organiseren.

Wij werken alleen maar samen met lokale, professionele vakmensen met liefde voor hun vak, die garant kunnen staan voor een goed product.

Italiaanse trouwpakken
Tevens hebben wij een samenwerkingsverband met onze "sarto" Michèl van Zon. Tbedressed is onze specialist in Nederland die prachtige Italiaanse trouwpakken op maat maakt. Maak vrijblijvend een afspraak met Michèl en laat je adviseren.

Prachtig ITALIAANS ENTERTAINMENT (en meer) voor tijdens jullie BRUILOFT in Nederland maar OOK in Italië kun je boeken bij: Italian Entertainment And More

Nog meer Italie op Italian Links And More

Volg ons dagelijks Italiaans Nieuws



zaterdag 14 januari 2012

GEZOCHT: Lege 3 kG Koffieboon Blikken (Baratollo Caffe) voor Duurzaam Hergebruik!


Voor TAStbaar en Duurzaam Hergebruik is


op zoek naar

Lege gebruikte 3 kG Koffieboon Blikken - Baratollo Caffe

van verschillende (Italiaanse) koffiebranders

(eventueel tegen vergoeding)

Lever ook een Positieve Bijdrage aan het Milieu 
en lever de lege gebruikte blikken bij ons in!

Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen hebben we zelf in de hand!

Wij, en onze kinderen en de natuur, zijn u dankbaar.