woensdag 19 juni 2013

Ontdek de échte story over Wijnen La Cascina, gespecialiseerd in Piemontese wijnen en delicatessen!


La Cascina -  Italiaanse Wijnen 
Delicatessen | Wijnproeverijen | Geschenken | Cadeaubonnen

Maak kennis met La Cascina, importeur van Italiaanse wijnen en delicatessen uit Piemonte.

La Cascina is eigenlijk een huisje op een wijngaard in Piemonte, waarin de eigenaars verbleven tijdens de wijnoogst. 
Alles is begonnen in Lugnacco - Ivrea
Hier in het midden van de Piemontese wijngaarden, nodigde “nonno Verna” zijn dorpsgenoten uit om zijn zelfgemaakte wijn en grappa te komen proeven.




- Piemonte specialist
- Eigen sourcing & import van kwaliteitsproducten 
- Wijnadvies op maat
- Levering aan particulieren, bedrijven, groothandel, catering, resto's en voeding speciaalzaken.



Missie


La Cascina, gespecialiseerd in Piemontese wijnen en delicatessen zowel voor particulieren en bedrijven, importeren rechtstreeks van plaatselijke producenten en verdeelt jaar wijnen als relatiegeschenken en tijdens wijnproeverijen .

Al onze wijnen en delicatessen zijn afkomstig uit Piemonte en worden met de grootste zorg beoordeeld en geselecteerd. Bijgevolg handhaven wij een soliede en duurzame samenwerking met onze klanten, leveranciers en professionele partners.

Tijdens onze wijnproeverijen in combinatie met 'streekhapjes'  en uitstekende eetcombinaties helpen wij in een informele en ongedwongen sfeer onze doelgroep van wijnliefhebbers bij het ontdekken van al het moois dat Piemonte te bieden heeft . 

Visie

Als mensen met Piemontese ‘roots’ die echt genieten van het leven,  willen we onze passie voor de Italiaanse levenscultuur en culinaire gewoonten delen met particuliere wijnliefhebbers ezakenrelaties met een 'neus' voor betere wijnen.

Wij streven ernaar een solide en duurzame relatie met onze klanten, leveranciers en professionele partners op te bouwen door het creëren van een informele enpersoonlijke setting. Onze zorgvuldig geselecteerde wijnen en streekdelicatessen uit Piemonte leren iedereen dat een "wijnproeverij" in groep samen met een flinkedosis regionale cultuur veel meer betekenen dan enkel eten en drinken.

Kernwaarden

  •   Een uitgesproken passie om de “Italiaanse eet- & leefcultuur” te delen
  •   Ambassadeurschap: om Piemonte op de culinaire kaart te plaatsen
  •   Duurzaam netwerken in een informele en ongedwongen sfeer 


donderdag 13 juni 2013

GEZOCHT: Italiaanse Lifestyle Exposanten voor Auto Moto d'Italia op 19 en 20 oktober 2013 - Autotron Rosmalen


In het weekend van 19 en 20 oktober staat het Autotron Rosmalen in het teken van Italië.  Italiaanse auto’s, motoren en volop Italiaanse lifestyle zullen het Autotron omtoveren tot een bijzonder sfeervolle beurslocatie. 
Iedere Italië liefhebber gaat hier zijn of haar hart ophalen! 

Deze 23e editie wordt na een lange traditie in de Expo Houten voortgezet in het Autotron Rosmalen. 402 Automotive neemt het stokje over van Martin de Vries Promotions die de beurs in 1991 voor het eerst organiseerde.

Auto Moto d’Italia laat werkelijk alle facetten van de Italiaanse auto- en motor industrie zien. Als afsluiting van het ‘buitenseizoen’ haalt de nieuwe organisatie alles uit de kast. 
De vele standhouders en de deelnemende merkenclubs laten bezoekers van de beurs kennis maken met het allernieuwste én het meest zeldzame op Italiaans autogebied. Het feestje wordt omlijst met vele specialisten, die Italiaanse auto’s te koop aanbieden óf onderhouden en standhouders met onderdelen, automobilia en kunst. 
De beurs is dé ontmoetingsplaats voor alle liefhebbers met een passie voor Italië. Een uitgelezen kans om in contact te komen met uw doelgroep!




INSCHRIJFFORMULIER voor Italiaanse Lifestyle Exposanten:


Voor meer informatie in inschrijven kunt u contact opnemen met:
Tom Bey - +31(0)6-43887846 - tom@emigratiebeurs.nl 

Italian Entertainment And More
Ferrari rijden vanaf € 59,-


bungalows, holiday-homes



woensdag 12 juni 2013

Aandacht voor de Italian Coffee Handbags in het Personeelsmagazine van de medewerkers van Attero en VAR

Attero. Energiek met milieu.



Attero verzorgt als betrouwbare partner van overheden en bedrijven een duurzame oplossing voor hun afvalstromen. Op een vijftiental locaties verwerken onze 820 gemotiveerde medewerkers het afval van bijna 40 procent van alle Nederlandse huishoudens; ofwel: ruim 6 miljoen mensen. Daarnaast verwerken wij bedrijfsafval. Het gaat in totaal jaarlijks om zo'n 3,4 miljoen ton afval. Wij richten ons op de terugwinning van herbruikbare grondstoffen en de omzetting van reststromen in duurzame energie en nuttige producten. Daarbij zoeken we voortdurend naar innovatieve oplossingen.
Het personeelsmagazine heeft aandacht besteed aan de 
Italian Coffe Handbags!


Attero Cirkel 3 2013


Attero Cirkel 4 2013

Italian Coffee Handbags and Lamps







maandag 10 juni 2013

Succes van Italie Evenement 2013 belooft veel goeds voor Italia a Zandvoort

Het grote Italiaanse Evenement van Nederland (en Benelux) , ‘Smaak & Stijl’ van Italië, ligt net achter ons. Werkelijk alle records zijn gebroken tijdens het evenement in Haarzuilens. Hiermee is bewezen dat Italië enorm leeft in Nederland.

De pijlen van Maestro Events worden vanaf nu gericht op het volgende Italiaanse ontmoetingspunt van deze zomer: Italia a Zandvoort.
Graag willen wij samen met u, als potentiële standhouder, dit succes zien te evenaren.


Meer informatie over Italia a Zandvoort



Meer dan 40.000 bezoekers, deelnemen is interessant voor u

Italia a Zandvoort gaat knallen op die ene dag in juni! Het Italië Evenement had ruim 25.000 bezoekers in drie dagen, volgens de gegevens van de hoofdsponsor en initiator Fiat Groep Nederland, zijn er voor Italia a Zandvoort nu al meer dan 40.000 kaarten geplaatst... en de bestellingen blijven gewoon binnenkomen!

Meer details


Wat is er te doen voor de bezoekers

Italia a Zandvoort staat al jaren bekend als de grootste autoklassieker van Nederland. Centraal bij dit temperamentvolle festival staan de vele Italiaanse pronkstukken, van klassiek tot modern gepresenteerd. Bij Italia a Zandvoort zal iedereen zijn vingers aflikken bij het ervaren van deze Italiaanse weelde. Naast de 120 bijzondere Ferrari’s, Maserati’s, Lancia’s, Abarth’s, Fiat’s en Alfa Romeo's is er volop aandacht voor de Italiaanse keuken, mode en lifestyle.
Verder zal deze dag volledig in het teken staan met alles wat met Italië te maken heeft. Diverse spectaculaire demonstraties op het circuit worden afgewisseld met het nodige entertainment op de paddocks.

Italia a Zandvoort zal ook dit jaar het drukst bezochte Italiaanse automotive-event voor het hele gezin, de autofanaat en natuurlijk de ware Italië-liefhebber zijn. Voor het volledige dagprogramma klik op deze link.



Waarom is Maestro Events aan de slag gegaan met dit nieuwe project ?


Het antwoord is heel simpel. Italia is letterlijk ons kloppend hart en ons specialisme. Niet voor niets hebben wij met onze bewezen filosofie en 10 jaar Smaak & Stijl, Italië zo weten te profileren tot wat het nu is.
Initiator Aris Spada, als geboren Italiaan houdt persoonlijk toezicht over de indeling en invulling van het lifestyle gedeelte. Daarom zijn wij van mening dat dit spectaculaire Italiaanse auto- en lifestyle-evenement niet zonder jullie kan plaatsvinden. Samen met uw enthousiasme en deelname kunnen we een onvergetelijke dag laten ontstaan voor de vele trouwe bezoekers die ieder jaar weer vol interesse het circuit, maar ook de Italië-beleving komen beleven en ervaren.
Verdere pakketinformatie en mogelijkheden vindt u hieronder. Wij hopen ook jullie als deelnemer te mogen begroeten op zondag 30 juni a.s. op het Circuit Park Zandvoort.

Schrijf nu in! We hebben nog maar 3 weken te gaan...

Meer details


Voor meer informatie neem contact op met Arturo Pizzuto arturo@maestro-events.nl of Aris Spada spada@maestro-events.nl

Ferrari rijden vanaf € 59,-

Vakantiehuizen Toscane


zondag 9 juni 2013

Moderne Italiaanse auto’s hoeven niet altijd snel te zijn!

Italiaanse auto's zijn net als Italiaans ijs: smaakvol, van een hoge kwaliteit en kleurrijk. Enkele topmerken in het sportieve segment van de autofanaat zijn Lamborghini, Ferrari en Maserati. Deze auto’s zijn niet alleen eye-catchers qua design. Een motor van deze luxe wagens hoor je ook al van verre aankomen. Naast het topsegment vind je ook sportieve auto’s van Italiaanse bodem in het midden segment: Alfa Romeo, Fiat, Lancia. Deze laatste drie auto’s verdienen een prijs, omdat zij verrassend uit de hoek komen en betaalbaar zijn voor de meeste mensen.

1             Alfa Romeo
Alfa Romeo heeft een rijke geschiedenis. In 2010 bestaat de autoproducent 100 jaar. De fabriek stopte tijdens de eerste wereldoorlog met het produceren van auto’s en stapte over naar vliegtuigmoteren en munitie. De nieuwe aanwinst welke nog op de tekentafel van Alfa Romeo ligt is Gloria. Alfa Romeo met een lengte van 4,7 meter en hoogte van 1,3 meter. Deze auto kreeg voor aandacht op de autosalon van Genève en Alfa Romeo verdient daarom een eerste plaats in de ranking.


(Alfa Romeo Gloria, BRON

2             Fiat
In 1899 bracht Fiat zijn eerste auto op de markt vanuit Turijn. Bij de Italia a Zandvoort, die plaatsvindt op 30 juni 2013, kun je voor het eerst kennismaken van de Fiat 500L Trekking. Dit model kan tegen een stootje en bezit bumpers met beschermkappen en de flanken zijn voorzien van stootstrips. Standaard wordt de auto geleverd met mud en snow banden. Na deze premiere mag je ook de Fiat Panda Bigfoot niet missen. Wanneer je dit model in levende lijfe aanschouwt zul jij je heel klein voelen. Dit model werd in gebruik genomen voor een commercial. Fiat krijgt een tweede plaats in dit klassement voor creativiteit.


(Fiat Panda Bigfoot, BRON)

3             Lancia

Vincenzo Lancia was pas 25 toen hij in 1906 samen met een vriend Lancia opstarte. Dat het merk in ontwikkeling is, blijkt wel uit de introductie van de Lancia Delta MoMoDesign. Deze rolt deze week van de band. De gepimpte uitvoering van de Lancia heeft aangepaste bumpers en dorpelverbreders. Stijlelementen, zoals donkere koplampen en een zwarte achterklep in hoogglans zijn toegevoegd. De auto heeft een dubbele chromen uitlaat en bezit matzwarte elementen. In de ranking staat Lancia op 3, want de succesvolle doorontwikkeling van deze auto is een applaus waard.