woensdag 18 september 2013

Nieuwe keramische pannen van Ballarini. Koken met passie begint bij Ballarini pannen.nl

Rivarolo keramiek

Vetarm en energiezuinig bakken met deze keramische pannen van Ballarini. De pan is gemaakt van 4.5mm dik aluminium waardoor de warmte goed verspreid wordt over het bakoppervlak van de koekenpan. De binnenkant van de pan heeft een robuuste witte keramische anti-aanbaklaag. Deze keramische laag is vrij van PFOA en zware metalen en kan gemakkelijk hogere temperaturen aan voor een nog beter en smakelijker resultaat. De koekenpan is geschikt voor alle warmtebronnen, inclusief inductie. Bovendien is de pan vaatwasmachinebestendig en krasvast door de stevige keramische laag.



Ballarini werd in 1889 opgericht en produceert al meer dan 100 jaar aluminium pannen van de allerhoogste kwaliteit. Jaarlijks maakt Ballarini 12 miljoen pannen die over de hele wereld worden verkocht.

Voor Ballarini is Rivarolo Mantovano de thuishaven, het begin van een lange geschiedenis. De gekanteelde torens van Rivarolo waren het symbool van de Gonzaga-familie en vormden een verdediging tegen de bezetters. Vandaag verschaffen ze het gebied haar identiteit en markeren de grens tussen de stad en het platteland. Ballarini heeft de torens gekozen als het symbool van haar merk, om de onverbrekelijke band met haar wortels te benadrukken.

Ballarini-pannen.nl levert alle pannen uit voorraad binnen 48 uur en wij geven minimaal 4 jaar garantie. Wij berekenen géén verzendkosten en versturen zowel naar adressen in Nederland als België. 



TV campagne Ballarini van start

Op dit moment loopt de nieuwe televisiecommercial van Ballarini op onder andere SBS en Net5. Ballarini is in 1889 opgericht en produceert al meer dan 100 jaar aluminium pannen van de allerhoogste kwaliteit. Ballarini heeft de torens gekozen als het symbool van haar merk, om de onverbrekelijke band met haar wortels te benadrukken.

De gekantelde torens van Rivarolo waren het symbool van de Gonzaga-familie en vormden een verdediging tegen de bezetters. De campagne heeft als doel om de merkbekendheid te vergroten en richt zich op vrouwen van 35 jaar en ouder die graag willen investeren in goed keukenmateriaal. Ballarini is onder andere te koop bij Blokker, Marskramer en Cook & Co en wordt in Nederland vertegenwoordigd door Röbke uit Bussum.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.