donderdag 17 maart 2011

Nuovissimo!! - Il Giornale Della Fiera - Promotiekrant voor het Italie Evenement 2011


IL GIORNALE DELLA FIERA

NIEUWE PROMOTIEKRANT VOOR HET ITALIË EVENEMENT 2011

OPLAGE 70.000 EXEMPLAREN

Il Giornale della Fiera maakt in mei zijn entree op de Nederlandse markt met een speciale editie gericht op hét Italië Evenement van het Jaar; Smaak & Stijl van Italië 2011. Il Giornale della Fiera op tabloid formaat is een unieke gratis krant voor alle liefhebbers van de Italiaanse Dolce Vita.

Il Giornale della Fiera
Il Giornale laat het pure Italië zien met zijn gevoel voor smaak en stijl. De krant brengt de emotie van en voor het land en zijn inwoners tot leven door originele artikelen en onderscheidende vormgeving. Il Giornale legt de ziel van Italië en de Italianen bloot. Met Il Giornale kunnen aanbieders van Italiaanse producten en diensten maar ook exposanten van Het Evenement alle Italiëliefhebbers bereiken. De krant is met een oplage van 70.000 exemplaren veruit de grootste Italiaanse uitgave voor de Nederlandse markt. Advertentietarieven vanaf € 250,-
 
Extra standbezoek voor exposanten

Het eerste nummer is het ideale actiemedium om extra bezoekers op de stand te trekken.
De krant leent zich uitstekend voor een actieadvertentie, kortingscoupon of waardebon. De krant wordt uiterlijk drie weken voor aanvang van Het Evenement verspreid maar de bezoeker leest advertenties ook op Het Evenement zelf om daarna direct de stand te bezoeken

150 jaar Italië
Il Giornale della Fiera wordt gelanceerd in het jaar dat Italië als eenheidsstaat 150 jaar bestaat. Een feestelijke gebeurtenis die door Italiaanse vertegenwoordigers over de hele wereld wordt gevierd. Il Giornale informeert over de 150-jarige geschiedenis en de activiteiten die er in Nederland worden georganiseerd.
 
Doelgroep: Liefhebbers van smaak en stijl
Liefhebbers van smaak en stijl, de bezoeker van het Italië Evenement is de doelgroep van Il Giornale. Een toegankelijke krant die de unieke sfeer van de Italiaanse seizoenen overbrengt. Lezers van Il Giornale en bezoekers aan Het Evenement zijn liefhebbers van de Italiaanse benadering van het leven. Kwaliteit van eten en kleding, uniek design van allerhande producten, de schoonheid van Italiaanse muziek en de warmte van de mensen. Italiëliefhebbers beschikken over de middelen om iets extra’s voor deze verwennerijen uit te geven, dit blijkt ieder jaar weer uit de enthousiaste reacties van standhouders op Het Evenement.

Verspreiding 70.000 exemplaren
Il Giornale della Fiera verschijnt begin mei en wordt verspreid via geselecteerde locaties waar klanten en bezoekers de krant gratis kunnen meenemen. Dit zijn onder andere deelnemers aan Het Evenement en sponsoren, horecalocaties en delicatessenwinkels. Ook modewinkels, autodealers, biologische winkels of geselecteerde reisbureaus verspreiden de krant.


Alle feiten op een rij:
  • Uitstraling en Redactionele formule: Italiaans, lifestyle, mensen, eten en drinken, mode, reizen, warme foto reportages, unieke verhalen, sfeervolle vormgeving
  • Formaat: Tabloid full Color
  • Oplage: 50 tot 80 duizend
  • Verspreiding: Landelijk, geselecteerde locaties
  • Doelgroep: 22 tot 57 jaar , man/vrouw, welstandsklasse A, B1, Italiëliefhebbers
  • Aanbod:Producenten, importeurs, winkeliers, Italiaanse regio, reisorganisaties en makelaars
  • Consumentenprijs: Gratis
  • Advertentietarieven: Vanaf € 250,-
Meer informatie over advertentietarieven via Vicini Marketing & Media, edgar@vicinimedia.nl, of (030) 276 68 17.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.