zaterdag 26 februari 2011
Moederannecasting zoekt een Italiaanse Man voor TV Commercial
Belangrijk!
Moederannecasting is op zoek naar Italiaanse man voor TV Commercial
Beste Modellen en Acteurs,
Jullie staan bij ons in het bestand met een link naar "Italië" (ouders zijn Italiaans, of je hebt in Italië gewoond of gewerkt etc).
Nu hebben wij een hele moeilijke klus binnen gehaald, namelijk om een Knappe Italiaanse man te vinden die Nederlands spreekt, maar echt met een Italiaans accent, hij moet rond de 30 jaar zijn.
Het gaat om een hoofdrol in een commercial, dus degene die we zoeken moet acteur zijn of zeker durven te acteren.
Aangezien wij niet zo veel Italiaanse mannen hebben, wil ik vragen of jullie ons misschien kunnen helpen. Misschien ken je zelf zo'n man (als je zelf zo'n man bent, hebben we je ook al Prive benaderd).
Of misschien weet je een organisatie of een club, die wij kunnen benaderen waar we deze mannen kunnen vinden.
Zou heel fijn zijn als je met ons mee wilt denken, alvast bedankt voor de moeite en reacties zien wij graag tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Liesbeth Bakels
Moederannecasting
020-4208330
Moederannecasting
De Smaak Van Italie - Kulturhus De Talter te Oldebroek - Maart 2011
OLDEBROEK – Kulturhus De Talter in Oldebroek verkeert de maand maart in mediterrane sfeer.
Onder de titel De smaak van Italië is er van alles te beleven op muzikaal, culinair en kunstzinnig gebied.
Zaterdag 5 maart gaat het evenement van start met een dag die geheel in het teken van de jeugd staat.
Muziekvereniging Concordia, Kulturhus De Talter, Kunstgroep De Talter, Jongerenwerk Oldebroek en diverse ondernemers nemen de organisatie voor hun rekening.
De activiteiten starten die middag om 15.00 uur. Dan opent de wethouder van cultuur, G.J. Veldhoen, het evenement.
Een grote groep jonge Oldebroekers gaat een- Italiaanse - auto met graffiti bespuiten en er zijn diverse workshops waaraan iedereen gratis kan meedoen. Kinderen kunnen zich bijvoorbeeld muzikaal uitleven tijdens de slagwerk-workshops die muziekvereniging Concordia organiseert.
Wie liever tekent of schildert, kan dat in de workshops van het jongerencentrum Oldebroek doen.
Dansschool Fons van Loon brengt de kinderen in beweging: voor hen is er ‘kidswing’, een workshop dansen.
Verder is er een spannend spel te spelen rondom een heuse toren van Pisa, die gebouwd is door middelbare scholieren van Het Oostenlicht.
Voetbalvereniging Owios organiseert doelschieten.
In het Kulturhus is bovendien een tentoonstelling van graffiti-kunst, gemaakt door jongeren van 10 tot en met 12 jaar, te bewonderen.
Ook hangen er de inzendingen van de kleurwedstrijd voor De smaak van Italië. Daaraan hebben kinderen (groep 1 tot en met 6) van de Oldebroeker basisscholen meegedaan.
Deze middag worden de winnaars bekend gemaakt en de prijzen uitgereikt (17.00 uur).
‘Pizzakoning’ Michele (van restaurant Bella Napoli in Zwolle) zorgt aan het eind van de middag (tussen 16.30 en 17.30 uur) voor de inwendige mens: een pizzapunt voor elk kind!
De dag wordt besloten met het Pizzaconcert van het jeugdorkest en de slagwerkgroep van muziekvereniging Concordia, leerlingen van de Streekmuziekschool en het schoolkoor van basisschool CNS De Regenboog.
Het concert begint om 19.00 uur en duurt tot 20.30 uur.
De Smaak van Italië krijgt overigens op 26 maart een vervolg: dan zijn er tal van activiteiten, gericht op iedereen – jong en ouder.
Die dag begint ook om 15.00 uur en wordt eveneens besloten met een bijzondere uitvoering van muziekvereniging Concordia.
Artikel Veluweland
Informatie uit de gemeente Oldebroek
Concordia Oldebroek
Italiaanse Passie & Sfeer
Nog meer Italiaanse Evenementen
Nog Meer Italie
vrijdag 25 februari 2011
Heineken Jammin Festival 2011 - Parco San Giuliano - Venice Lagoon
From 9th to 11th June 2011
The lead acts for the 2011 Heineken Jammin’ Festival have finally been announced: 9th June COLDPLAY, 10th June NEGRAMARO and on 11th June VASCO.
As in past years the kermesse musical event will take place in the striking location of Parco San Giuliano, a large green space over looking the Venice Lagoon.
The base concept is that of big rock gatherings over several days, with lots of artists following each other on the one stage for the entire afternoon as well as acclaimed headliners for the long evening concert.
Heineken Jammin’ Festival is not only music but also 360 degrees entertainment. Soccer fields, volleyball courts, basket ball courts, ice rings, areas dedicated to fine food and entertainment, a cinema and many world music stands, will all be installed ad hoc in Parco San Giuliano.
Tickets for the Venice Heineken Jammin’ Festival can be purchased from 16th February 2011 from TicketOne and other certified places for 55 euro + presale for a single day, 100 euro + presale for 2 days ad 150 euro + presale for 3 days.
******************************
L’Heineken Jammin Festival 2011 si svolgerà anche quest’anno e sarà al Parco San Giuliano di Mestre, in provincia di Venezia da giovedì 9 a sabato 11 Giugno 2011.
Dovrà svolgersi ancora al Parco San Giuliano di Mestre (Venezia) per questioni contrattuali che impongono quindi la location del festival altrove.
Data e Luogo:
da Giovedì 9 a Sabato 11 Giugno 2011 al Parco San Giuliano - Mestre (Venezia)
Gruppi e Cantanti Ufficiali dell’Heineken Jammin Festival 2011:
Coldplay esibizione finale del 09/06/2011
Negramaro esibizione finale del 10/06/2011
Vasco Rossi esibizione finale del 11/06/2011
Di seguito un elenco delle Band e degli Artisti che saranno in Tour nell’estate del 2011 quindi ottime scelte per l’edizione di quest’anno del Festival della birra tanto famosa.
Muse. Red Hot Chili Peppers, Litfiba, Lenny Kravitz, Pink, Soundgarden, Beady Eye, Lacuna Coil, Linkin Park (Confermati al Sonisphere), Ben Harper, Jovanotti, Zucchero, Irene Grandi, White Lies, Beady Eye
Blog Venezia
Internationaal Italiaans Entertainment
donderdag 24 februari 2011
Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen - TAStbaar hergebruik met de Italian Coffee Handbags
Italian Coffee Handbags zijn tassen en etuis die worden gemaakt van lege gebruikte 1 Kg (andere formaten zijn ook bruikbaar) foliezakken van koffiebonen. De foliezakken zijn van diverse koffiebranders (voornamelijk Italiaanse merken maar Private Label merken zijn ook mogelijk).
Afhankelijk van de grootte van tas of etui worden meer foliezakken gebruikt. Daarbij wordt (bij Branding / Private Label tassen) 1 merk koffiebrander per tas of etui gekozen. Er is geen sprake van mixed branding in dit geval.
De klant kiest voor het merk dat hij/zij gebruikt of waarmee hij/zij zich associeert. Op deze manier hebben de producten de meeste uitstraling.
De zakken en de merken worden geselecteerd op uitstraling en op de aansluiting bij het product.
Verpakkingen van Fairtrade Koffiebonen lenen zich zeer goed voor de verwerking tot tas of etui.
Herkomst materiaal
De lege foliezakken worden ingezameld en kunnen afkomstig zijn van zowel de zakelijke markt als de consument. De foliezakken bevatten (meestal) aluminium, een duurzaam materiaal door de lange levensduur. De foliezakken lenen zich dan ook bij uitstek voor hergebruik.
Productie
De producten worden lokaal en ambachtelijk geproduceerd in samenwerking met ateliers, sociale werkplaatsen en vakmensen, waarmee persoonlijke contacten worden onderhouden. Deze werkwijze garandeert enerzijds de kwaliteit van product, anderzijds is het een bewuste keuze om lokale werkgelegenheid te creëren en te steunen.
Door de samenwerking met meerdere productiekanalen kunnen ook grotere productie aantallen worden geleverd.
Duurzaam product
De Italian Coffee Handbags passen binnen de algemene trend van duurzaamheid. Steeds meer wordt een beroep op het bedrijfsleven gedaan om maatschappelijke verantwoordelijkheid te dragen. De zakelijke afnemer, maar zeker ook de consument is steeds kritischer en vraagt om weloverwogen keuzes. De consument stelt eisen aan producten en waardeert bewuste keuzes. Organisaties die zich bezig houden met maatschappelijk verantwoord ondernemen worden dan ook positief beoordeeld.
Italian Coffee Handbags zijn een duurzaam en maatschappelijk verantwoord product. Lege gebruikte koffieboon folieverpakkingen worden niet weggegooid, maar gebruikt voor een nieuw uniek product.
Onderscheidend product
· Door de foliezakken in te zamelen en te hergebruiken verminderd de afvalstroom. Dit is niet alleen goed voor het milieu, maar kan ook een aantrekkelijke kostenreductie zijn voor de zakelijke gebruiker: minder afval, betekent ook minder kosten voor verwerking en afvoer.
· De foliezakken zijn schoon en inzameling is daarom niet omgeven met regelgeving ten aanzien van milieu of brandveiligheid.
· Door de samenwerking met lokale vakmensen wordt lokale werkgelegenheid gestimuleerd.
· Door inzameling van de zakken wordt duurzaam gebruik gemaakt van beschikbare materialen.
· De producten zijn duurzaam en sluiten aan bij de eisen van de moderne consument.
· De producten zijn van goede kwaliteit en hebben een moderne, design uitstraling. Door het hergebruik van materialen gaat het design van de tassen mee met de tijd. Als het materiaal wijzigt, wijzigt het product mee.
Voor meer informatie en mogelijkheden tot samenwerking kunt u contact opnemen met:
Alessandro Di Lella (06-22491222) - info@italiancoffeehandbags.nlBeschrijving product
Wij zijn continue op zoek naar Lege Gebruikte Koffieboon Foliezakken!!
Italian Coffee Handbags
De Collectie
Italian Entertainment And More
Italian Aperitivobar E Piu
Italian Links And More
Di Lella - Productions
dinsdag 22 februari 2011
CONTROVENTO - Un Viaggio Musicale - La Galleria Scheveningen
Controvento
Un viaggio musicale attraverso L’Italia
Een muzikale reis door Italië met muziek van o.a. Eros Ramazotti, Riccardo Cocciante en Marco Borsato.
De 7-koppige band Controvento, met onder meer Giovanni Caminita, de bassist en muzikaal leider van Marco Borsato, verzorgd een SPETTEREND concert met diner.
Deze spectaculaire Kick-off voor hun landelijke theatertour vindt plaats bij restaurant La Galleria in Scheveningen op :
ZATERDAG 26 maart 2011
Aanvang diner 20.00 uur
Aanvang concert 21.45 uur
Reserveren: sales@entrada-restaurants.nl / 070-3063658 (tijdens kantooruren)
Voor BOEKINGEN van CONTROVENTO kunt u contact opnemen met Italian Entertainment
Biografie van CONTROVENTO
Un viaggio musicale attraverso L’Italia
Een muzikale reis door Italië met muziek van o.a. Eros Ramazotti, Riccardo Cocciante en Marco Borsato.
De 7-koppige band Controvento, met onder meer Giovanni Caminita, de bassist en muzikaal leider van Marco Borsato, verzorgd een SPETTEREND concert met diner.
Deze spectaculaire Kick-off voor hun landelijke theatertour vindt plaats bij restaurant La Galleria in Scheveningen op :
ZATERDAG 26 maart 2011
Aanvang diner 20.00 uur
Aanvang concert 21.45 uur
Reserveren: sales@entrada-restaurants.nl / 070-3063658 (tijdens kantooruren)
Voor BOEKINGEN van CONTROVENTO kunt u contact opnemen met Italian Entertainment
Biografie van CONTROVENTO
Business to Business tijdens de Smaak & Stijl Italie Evenement 2011
Italie Evenement breidt uit met business-to-business plein!
Het Italië Evenement Business-to-Business is gekoppeld aan het consumentenevenement, maar heeft een eigen entree. Het is een sfeervol plein met eigen terras en bar. Een ideale atmosfeer om uw zakenrelaties te ontmoeten.
Deze nieuwe mogelijkheid van deelname aan het Italie Evenement is uitermate geschikt voor het uitnodigen van zakelijke relaties en geeft uitstekende mogelijkheden tot netwerken met de andere aanwezige bedrijven en de relaties die zij uitnodigen.
Tevens worden de uitgenodigde relaties getrakteerd op een gratis bezoek aan het grootste Italiaanse consumentenevenement van het jaar en kunnen partners/kinderen zich uitstekend vermaken.
Er zijn diverse deelname mogelijkheden.
Is uw interesse gewekt?
Cordiali saluti!
Aris Spada - Maestro Events
Italie Evenement
Italiaanse Passie & Sfeer
Nog meer Italie
maandag 21 februari 2011
Bed & Breakfast en Charmehotels Italië
Droomt u ook van een Italiaanse reis maar ontbreekt het nog aan inspiratie voor een logeeradres in de laars?
Dan biedt deze gids uitkomst.
Wij verzamelden voor u de mooiste, meest bijzondere, authentieke en onontdekte plekjes.
De gids staat boordevol inspiratie, met ruim zeventig sfeervolle accommodaties met persoonlijke tips van de eigenaren.
Iedere regio is bovendien uitgelicht met reisinformatie, de leukste bezienswaardigheden, de meest authentieke lokale gerechten, de mooiste wijnen en tips voor met de kids!
Of het nu een Grand Tour wordt door heel Italië of een lange luiervakantie aan de kust; deze gids met de beste tips en adressen mag niet in de koffer ontbreken.
Buon viaggio!
Een uitgave van DSV Media BV & Gottmer Uitgevers Groep BV
Meer Informatie
De Smaak Van Italie Magazine
Nog meer Italiaanse Websites
Italiaanse Passie & Sfeer
zondag 20 februari 2011
Holland Casino Scheveningen - Venetian Edition - Friday Night Out - 25 feb. 2011
Friday Night Out - Venetian Edition - 25 februari 2011
Waan u in Venetiaanse sferen tijdens de Friday Night Out op 25 februari in Holland Casino Scheveningen!
Geniet van Italiaanse live muziek van Paolo Bertelli, een unieke artiest die u meeneemt op zijn muzikale reis. Paolo heeft zijn talent over de gehele wereld mogen tonen, van Zweden tot Italië tot Oostenrijk en Duitsland. Eerder werkte hij als entertainer bij Crazy Piano's. Deze avond zal hij onder andere nummers van Eros Ramazzotti, Andrea Bocelli en Paolo Conte ten gehore brengen.
Daarnaast wordt de Venetiaanse carnavalsfeer benadrukt met living statues en hosts die zorgen voor vermaak.
Meer info over Paolo Bertelli
Meer info over de Venetiaanse Living Statues
Kijk in onze AGENDA voor nog meer Italiaans Entertainment bij de Holland Casino Vestigingen
Abonneren op:
Posts (Atom)