maandag 13 oktober 2014

Espressissimo bestaat 20 jaar en dat gaan we samen met onze klanten vieren!


20 Jaar geleden, om precies te zijn op 17 oktober 1994, opende Espressissimo zijn deuren.
Dat was 5 jaar voor de start van mijn (lees Eddy Kreischer) carrière bij Espressissimo.
Ik startte in datzelfde jaar mijn Italian import business ter promotie van Italiaanse muziek.
Toen dronk ik mijn kopje illy en andere Italiaanse dranken veelal in Milaan en daar kan ik smeuïge verhalen over vertellen maar daar wil ik het nu niet over hebben.


Espressissimo bestaat dus 20 jaar. Op zich geen prestatie van formaat, maar volgens ons past daar wel een moment van reflectie en terugblikken bij. 
En aan wie kunnen we een terugblik beter overlaten dan aan de oprichter Alfredo Potjes.

Nadat Alfredo tussen 1983 en 1994 succesvol directie voerde bij illy Nederland werd het de hoogste tijd om zijn vleugels uit te slaan. 
Liever niet bij de concurrent zo vond men in Italië, dus werd het de start van iets nieuws met goedkeuring vanuit Triëst. 
Espressissimo als eerste Nationaal dealer van illy koffie werd een feit. 
Een onafhankelijk prediker van het illy geloof als de ultieme win win situatie. Bij een visionair past een eigen koers, een zelfstandige onderneming. 
De rest is, zoals u als trouwe klant van Espressissimo weet, geschiedenis.


We vieren op vrijdag 17 en zaterdag 18 oktober 2014 twintig jaar Espressissimo.
U bent allemaal van harte welkom (in de winkel op de Frederikstraat 72) en vertel het vooral ook aan mensen in uw omgeving die om welke rare reden dan ook thuis nog niet van espresso genieten. 
Want voor die mensen maken we het die twee dagen wel erg aantrekkelijk met aanbiedingen die er niet om liegen. 
Bent u niet in de gelegenheid om naar Den Haag te komen: niet getreurd, de aanbiedingen zijn natuurlijk ook in onze e-shop te bestellen.

Dit artikel wordt u aangeboden door:
Italian Entertainment And More
Italian Coffee Handbags and Lamps


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.