Het prachtige historische kader, badend in een schitterend decor van kleurrijke belichting, vuurwerk, genodigden in hun meest feestelijke outfit, een gastronomisch uitmuntende inkleding: dit stond perfect aangekondigd maanden vooraf.
Wie geen avondjurk droeg, zou geen toegang krijgen.
Zo stond het letterlijk op de uitnodiging.
De plaats van het gebeuren bleek niet het prestigieuze kasteel te zijn, maar de stallingen naast het kasteel én wie diep in de portemonnee tastte om voor de dag te komen met de meest chique outfit van de grootmeesters van de Italiaanse fashion wereld was er dus aan voor de moeite…
De avond eindigde in een chaos met allerlei officiële instanties die akte kwamen opnemen van de wantoestanden.
Zelfs ter plekke werd door de carabinieri reeds een desk geopend om alle grieven van de deelnemers te noteren.
Het dossier is in volle verwerking maar naar gewoonte is het organiserend evenementenbureau diegene die de schuld schuift op de leveranciers en die op hun buurt onderling naar elkaar toe.
Een kluwen van formaat…
Wie 100 € neertelde voor champagne, diner en wijnen voor dit uitzonderlijke evenement kwam bedrogen uit.
In plaats van champagne werd fruitsap geschonken, gerechten werden koud geserveerd, de verwarming functioneerde onvoldoende en de
veiligheidsvoorschriften werden volledig overboord gegooid.
De twee sanitaire voorzieningen waren zelfs voor een twintigtal personen al niet opportuun geweest.
Dromen werden nachtmerries…
Wie een “afspraak” had met de organisator, moest betalen om die afspraak ook te beleven.
Lees de artikelen in de Italiaanse media:
Veglione beffa di Stupinigi Indagato uno degli organizzatori
E su Facebook nasce il gruppo “Le vittime del Capodanno regale”
“Sapevano da mesi che al veglione sarebbero arrivati in più di mille”
Il cenone da fiaba si trasforma in un incubo
Nog maar eens het bewijs dat je maar beter weet met wie je in zee gaat.
Net daarom kunt u als organisator maar beter Italië trip in handen geven van een partner die alles in goede banen leidt zonder dat u erbij moet “lijden”.
Made In Italy Travel – een nichespeler op de Italiaanse markt,– zorgt voor een vlekkeloos parcours.
Het team van Made In Italy Travel en hun partners hebben goesting om dit jaar het beste van zichzelf te geven.
Ons doel dit jaar: we willen het verschil maken, compleet anders uit de hoek komen dan de collega’s en dus voor u een “plus” betekenen.
Italian Entertainment And More |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.